Oct 23, 2012

Tan in a can MISSTAG!

Hallojsan! Till min glädje hade mitt efterlängtade paket från sunspa kommit idag (skrev här tidigare att jag hade beställt en flaska.)
Och såklart, klok som jag är så hade jag ju beställt fel. Hade köpt SILVER shimmer.. Så det var inte brun utan sol, utan silver utan sol.. Hade inte ens vetat att man kan bli silverfärgad i solen.. Men men... Det är kanske något nytt i denna robot-värld. Snart går väl alla människor på gatorna omkring med silverfärgad hud. Åtminstone om de är lika tankspridda som jag.

Som mina gamla kollegor skulle ha sagt "Hän teki Vanessat!" alltså "Hon gjorde en Vanessa" dvs, en tankspridd tabbe.. Miss you guys, fastän ni alltid mobbade mej.


Såååå, ifall ni hade tänkt beställa från sunspa, kom ihåg att läsa nogrannt så att n år rätt produkt.


Tänkte med detsamma visa mitt fina Vanessa armband som jag hade på mig idag, fick det av Mikko!



No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!