Oct 15, 2012

Rabatten tar snart slut! skynda, skynda..

Ännu en liten påminnelse om rabatten av pigmentering av ögonbrynen. Rabatten är ännu i kraft, men inte länge. Så ifall ni har planerat att slå till så skall ni göra det nu medan det fortfarande är superbilligt.


  • Denhär veckan får man det till priset av 89 euro
  • Nästa vecka (vecka 43) kostar det 99 euro

Och sedan är rabatten slut och då kostar det 350 euro! Så det lönar sig absolut att göra det nu. Har själv varit jättenöjd med mina. Och det gjorde inte alls så ont som jag hade trott, inte alls egentligen. Nu så behöver jag inte rita in mina ögonbryn på 5 år.. aaah, Härligt. Rabatten berör dessutom läpp-linjer också ifall det är nån som är intresserad av det också.

Här kan ni beställa tid Kaunis Marabella, och ifall ni har frågor så är det bara att fråga mej. Jag kan också komma med och hålla i handen om det är någon som är blyg.
Kom ihåg att nämna PrinsessaVanessa så får du rabatten.





No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!