Oct 12, 2012

Permanenta Ögonbryn

Då var det klart! Mina fina nya permanenta ögonbryn är klara! Var väldigt nervös innan, har inte själv några tatueringar. Så jag var livrädd för att nålarna skulle göra så ont! Men det var inte alls så farligt som jag hade trott! Vem som helst kan göra det. Lite sved det, men inte värre än så. Irina lagade bedövningsmedel så det var ingen panik. 

Fick själv vara med och och rita mina ögonbryn, ingenting gjordes innan jag själv var nöjd. Själva tauerandet tog ungefär 20min. Längst tog det att rita såna ögonbryn man själv ville ha.

Här är den mysiga stolen som jag fick ligga i. Mys mys.



Vi testade först färgerna på handen så att jag fick välja den som passade bäst.



Before:



After:




Märk väl att min hud är svullen fortfarande, men det går om efter några dagar. Och sedan försvinner över hälften av färgen. Nu är det ett skorv på, som faller lös om några dagar. Visar mera bilder av det riktiga resultatet när det har läkt.



Erbjudande till PrinsessaVanessas läsare

Pigmentering av ögonbrynen 89 euro (norm 350e)!!!
Nämn bara prinsessavanessa för att få rabatten när ni beställer tid till Kaunis Marabella!






Här får ni ännu se en kort video från idag:






No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!