Oct 31, 2012

Nytt i badrummet

Som ni kanske har märkt så har jag här tidigare skrivit om hur jag ibland kan drabbas av en kreativitetsvåg som helt plötsligt bara smäller till i skallen och så flyttas möbler och saker hit och dit och saker byter färg.
Igår natt så hände det igen! Ungefär klockan tre på natten så kunde jag inte sova utan började som en virvelvind dekorera om i badrummet. Jag gjorde allting tyst som en liten tomtenisse så att inte grannarna skulle få hjärnsläpp. Nu är det fint i badrummet och jag har bytt färgkod. har beställt ett nytt duschdraperi som hoppeligen kommer att dimpa ner i postlådan om några dagar, och så skall jag köpa nya handdukar. Beige och vitt ska de bli. Bort med det mörkblåa.

Såhär långt har jag kommit hittills efter nattens slit:

































No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!