Oct 17, 2012

Lite galet..

Hejsan söta ni! Min dag har varit lugn och skön. Tog en lång promenad med hundarna nere vid stranden i det våta vädret. Tänk att det blir så mörkt redan vid klockan sju. Snart kommer det väl snö också. Inte mej emot, jag älskar snö. På tal om yoghurt så vill jag visa en bild på mitt nya smycke som jag köpte för ett tag sedan.



Kom ihåg att tävlingen där jag lottar ut ett annat armband fortfarande är igång, Om ni klickar här så kommer ni rakt till tävlingen. Lycka till. Jag lottar ut en vinnare på fredag.

 Här är lite bilder från vår promenad, det var svårt att fota hundarna. De va så vilda och kunde inte hålla still. Nando tittade en stund på en fotbollsmatch. Kanske hans namn har påverkat hans fotbollsintresse. Lilla Fernando Torres. Edwin hade så mycket annat att snusa på att han inte ens märkte de skrikande gubbarna som störtade efter bollen på planen.




Denhär bjuder jag på:


Nu har jag bevisat för mig själv att det är omöjligt att se sina egna ögonbryn.. Or is it?



No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!