Oct 22, 2012

Läpp tatuering!!

Har varit så superaktiv idag att jag själv nästan inte kan tro att det är sant. *nyper mig* AJ! Nä, nog var det sant nog. Har varit i skolan och fixat på examensarbetet med flickorna, vi fick så mycket gjort! Sedan hann jag dessutom lyssna på två stycken Thesis Forum presentationer, så jag fick två poäng i mitt pass.  Jihhuu, 10 to go. Tog en sväng förbi posten där jag hämtade ett paket som jag berättar mera om snart. Så fick jag storstädat, tvättat kläder, bytt lakan och fick till och med tvättat mikron. Det såg lite ut i den som det gjorde i Mr.Beans mikro efter att han fösökte värma en kalkon där. Kommer ni ihåg den? Min mikro var nästan ett snäpp värre än så. Kaboooom är ordet som beskriver den bäst.

Och nuuuu, till det som är bäst med hela dagen: Mina läpptatueringar! Hade beställt ybercoola läpptatueringar på posten. Fungerar lika som de vatten-tatueringar man täckte kroppen med som barn. Bara att lägga på läpparna, sedan dabba med vatten och voilá. Kan knappt vänta att jag skall få testa dem. Tänker dock vänta tills jag skall ut på fest. Dom är så pass dyra att man ju nog vill spara dem till ett speciellt tillfälle. Men lovar att visa bilder direkt när jag testar.




No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!