Oct 1, 2012

Ett mystiskt paket

Fick idag ett mystiskt paket på posten. Hihii.. Det var spännande. Funderade på vad det kunde innehålla medan jag traskade hem från posten i regnet. Skadade lite lätt på paketet, men vågade inte skaka så hårt. Det skulle ju vara typsikt mej om jag hade sänder innehållet.


Väl hemma satt jag en stund och bara tittade på paketet, det kändes lite som på julafton. Härligt. Jag mös av att vara i den lilla stunden av ovetande.

Paketet visade sig vara en present från min underbara kusin Veronica. Ett paket från varma Cypern. Hon hade kommit ihåg mig och hur mycket jag älskade att dricka Frappe sist när jag vad där. Hon kom också ihåg mina desperata försök om att hemma i Finland också försöka laga Frappe, utan lycka. Så jag fick min egna Frappe-MASKIN! Jihuu! Nu skall jag dricka Frappe dagarna i ända. Tack älskade Oika! Du är så fin <3 p="p">

NAM NAM NAM


För er som inte redan är experter och vet vad frappe är så kan jag berätta att det är en underbart god kaffedryck som görs på nescafé. Härligt gott och läskande.






No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!