Sep 21, 2012

Tommy Guns

Köpte nya hårprodukter sist när jag var ute och shoppade. Hade läst mycket om Climate Control Hair Spray. Många positiva upplevelser fick mig att också vilja prova. Nu när jag själv har testat detta så kan jag säga att från och med nu är denna produkt ett måste att ha i min handväska. Köpte också en annan variant av Tommy Guns som är en olja som gör håret mjukt med hjälp av Vitamin E och Jojoba olja. Det är en leave-in olja som man kan applicera direkt efter duschen. Funkar utmärkt att göra topparna på mina hårförlängningar mjuka och härliga.


















Hårförlängningarna är äkta hår som jag köpte på Rapunzel of Sweden ,och äkta hårförlängningar behöver lika mycket vård som vanligt hår!





No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!