Sep 20, 2012

släng dej i väggen.

Målade om en gammal låda här om dagen och funderade länge på vad jag skulle använda den till. Snilleblixten slog mig efter en stund och kom på att den skulle passa utmärkt som en "vägg-blombänk".   Jag vet, det lät lite konstigt i mina öron till en början. Men gotta tell you, jag är ganska nöjd med resultatet av min fiffiga idé. Skåda och se.



























Bara så ni vet så är det med flit som färgen är lite ojämn. Det var ett desperat försök från min del att få lådan att se använd och gammal ut. Lyckades kanske till en viss grad. Kanske man borde slänga den i golvet ett par gånger och se om den ser lite mera använd ut då... Eller några andra bright ideas?

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!