Sep 17, 2012

Nalle Puh From Hell

Mysiga luddtofflorna
Mätt i magen av lax med parmesanpotatis kryper jag i säng för att titta på några avsnitt av King of Queens. När jag städade i hallen hittade mina mystofflor, som varit försvunna ett bra tag nu. Jag hittar alltid saker som jag har tappat bort när jag städar bland gammalt bråte, och helt plötsligt blir dessa saker som nya! Hih, det är som gratis shopping att gå igenom mina garderober. Nando och Edwin hittade också en massa gamla leksaker. En av dessa var en sönderäten före detta "Nalle Puh" som hade varken stoppning eller ögon. Stackars Puh såg faktiskt ganska skräckinjagande ut. Men pojkarna vägrade låta mig slänga bort Nallen som de lekte glatt med i säkert en timme. Efter den timmen kan ni säkert föreställa er hur den redan då mörbultade Nallen såg ut. Det var nog då ingen vacker syn kan jag säga. Skall nog ta och slänga den i smyg sedan när fyra små bruna ögon har somnat. Önskar er söta läsare en fortsatt trevlig kväll. Nati Nati.

Nalle Puh from Hell




No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!