Sep 26, 2012

Mördarmusen from space

Som jag här tidigare har berättat så köpte vi en ny dator. Denna mera i syfte om att Mikko skall kunna spela sina väldigt "vuxna" datorspel. Jag får också använda datorn då den är ledig, vilket den nästan aldrig är. Häromdagen kom det dock ett litet hål i schemat och jag fick testa datorn en stund. Satte mig ner och när jag skulle börja surfa omkring så blev jag förskräckt, musen till datorn var missformad och nära till omöjlig att använda. Visste inte vilket finger som skulle läggas vart. Vet inte riktigt hur jag skall kunna förklara dess bisarra utseende, ni får själv beskåda: The Mouse From Space!


Jaaa-a... Vet inte vad jag skall säga. Det är tydligen nödvändigt med sådana konstigheter om man skall spela krigsspel "på riktigt". Om jag skulle ha fått välja en mus så skulle den nog istället ha sett söt och liten ut. Inte som en mördarskalbagge. Kanske något i stil med dessa små gulliga djur som kan hittas på Mulletoi. hihii.. Dom är ju på rea nu. Bara 4,90e. Kanske man borde köpa en sån och ersätta den med den hemska musen i smyg. Tror ni att han skulle märka nåt?











                              



                               

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!