Sep 13, 2012

"I see hairy people"

Nåjaaa.. Då är man ny och fin i håret. Det är alltid kul med nån liten ny look här och där, och denna gång så är jag faktiskt riktigt nöjd. Använde mig av Syoss "middle brown", men det blev nog nästan svart i mitt hår. Gissar att det dock tonar ut sig efter några tvättar. Annars väldigt bra färg och stänk på huden var lätt att tvätta bort. Får thumbs up av mig i alla fall. 



Resultatet..

Färgade också mina hårförlängningar som jag inte har använt på ett tag. Det gick galant att färga dem för kvaliteten är helt dunderbra fastän jag har misshandlat slingorna flera gånger nu. Rapunzel from Sweden har nog de bästa förlängningarna som jag någonsin har stött på. Rekommenderas varmt. Kanske du också blev sugen på att fixa till ditt hår. Kolla in deras nyaste erbjudanden HÄR!




Men nu så skall jag gå och laga köttsoppa.. Adios.

2 comments :

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!