Sep 30, 2012

Hamlet söker ett hem

Hejsan alla söta!

Denna lilla söta varelse räddades från Dhali-Pound på Cypern av min kära kusin Veronica. Hon fungerar som bäst som fostermamma för lilla Hamlet, men Hamlet behöver ett permanent hem. Finns det någon som är intresserad eller vet någon som skulle vara intresserad av att adoptera så är det bara att ta kontakt.



Hamlet tros vara omkring 1 år gammal. Han är glad och väldigt kelsjuk. Älskar att sitta i famnen och bli kramad. Det märks att han inte fått mycket kärlek i sitt liv, och att han nu njuter av att få uppmärksamhet.



4 comments :

  1. Det hoppas mamma också! Mitt hjärta blöder för Hamlet som aldrig haft ett kärleksfullt hem...Ändå litar han på människor och söker närhet <3 Vi får hålla tummarna !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag tror nog att han snart hittar ett hem. Han är så ljuvlig att det inte borde vara svårt. Kanske han till och med hittar ett hem här i Finland. <3

      Delete
  2. Håller också håååååårt tummarna, att han skall få ett permanent hem <3 <3 /Ninni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni skall nog se att han snart får ett permanent hem. <3 han är så underbar med en härligt varm personlighet. Jag hoppas att han hittar ett hem i Finland, så att jag också får träffa honom. hih

      Delete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!