Apr 23, 2012

Tuliaisia

Höll mitt löfte som jag så länge hade skjutit upp: Jag vårstädade på gården. Skönt att ha det undan. Efter vårstädningen åkte vi iväg till Vanda flygplats för att hämta Henu och hans mamma som hade varit i USA på resa. Dom hade haft en trevlig resa och Henu hade till och med köpt presenter till oss. Det bästa av allt var att han hade kommit ihåg att jag pratat om att jag skulle vilja smaka "twinkies" som man ser i alla amerikanska filmer. Det har varit en sak på min bucketlist som jag nu kan kryssa av, för Henu hade nämligen köpt Twinkies till oss. Hihi. Helt ok smakade de, med tanke på att det är små kakor gjorda av gift. Det fanns säkert hundratals olika gifter i innehållsförteckningen:




Här är de andra fina presenterna som vi fick:


























Mikko fick också en nyckelring, men hans namn fanns inte att hittas i de amerikanska butikerna, så han fick nöja sig med en nyckelring med hans latino namn: "Miguel".. :D hihii..

2 comments :

  1. haha vitamin A&C 0%, Iron 4% wtf :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaham jo jag vet, de e nästan så man blir rädd.

      Delete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!