Apr 11, 2012

När jag kom hem så fick jag inte gå in  i köket, Mikko håller på att laga en överraskningsmiddag till mig. Det var ju en mysig överraskning. Sitter här ivrigt och väntar i sovrummet medans jag hör en massa buller och brak som pågår i köket. Får se vad för gott man blir bjuden på.
Ikväll blir det sedan både ishockey och fotboll på tv. Huh huh.. Måste medge att Mikkos entusiasm för fotbollen faktiskt lite har smittat av sig på mig. Inte så mycket, men inte är det alldeles fullständigt tråkigt och hemskt att sitta och titta på fotboll. Speciellt inte om man har lagt en liten slant in på det ena laget, då är det faktiskt riktigt spännande.

Förresten, för den som blev intresserad av att läsa mera om fysioakustiken, så kan du läsa om det HÄR!

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!