Feb 10, 2012

Skall aldrig duscha igen.

Halloj allihop! Här sitter jag med sömnskorv i ögonen klockan åtta på kvällen, min powernap blev lite länge än jag hade planerat.. Istället för en halvtimme så snoozade jag i 3 timmar... Skönt va de i alla fall, men visste inte ens typ vilken tid på året det var när jag vaknade, var alldeles borta. Tänk om de skulle ha varit sommar? Min trötthet berodde på en tidig väckning (som enligt mig borde förbjudas med lag) i morse. Jag är inte gjord för att stiga upp innan klockan åtta, men lyckades ändå släpa mig till skolan vilket visade sig vara riktigt kul i slutändan. Jag, Annabel och Jenni for nämligen till chicos efter timmen och pratade där i flera timmar. Senare joinade också Jeanette som jag inte har sett på evigheter..
Fick dessutom postat Alla Hjärtans Dag korten som jag pysslade igår. Det tog hela kvällen, men kul var det. Tycker om att sitta och pyssla när man har allt det material som behövs!

Har köpt lite nya grejer som jag tänker prova i kväll. Dry Shampoo från Fudge och Veet vax. Har inte  lyckats vaxa mina ben tidigare, så i kväll skall jag försöka om den här vaxen är bra. Får se if i can stand the pain.
Här är bilder på produkterna, fattar dock inte varför bilderna alltid blir spegelvända när man tar bild med wedcamen? Finns det nåt mac-geni här bland läsarna som skulle kunna hjälpa? :)

Tror att det här är en sån här som man skall värma i varmt vatten... Måste investigera.

För såna som jag som inte orkar gå i duschen.. Höhö va snuskig jag är.

Problemet är egentligen att jag duschar FÖR ofta, och man ska ju bara typ tvätta håret 2 gånger i veckan, men jag tycker att håret snabbt blir så klibbigt, speciellt pannluggen som hinkkar mot brunkrämen i pannan hela tiden.

Men nu så ska vi fara ut i kylan på promenad med två ivriga bollar som står här och glor på mig. Hörs!

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!