Jan 3, 2012

Vanessa lagar mat forts..

Hejsan alla ni!

Igår lagade jag ju som sagt min nyttiga äppel-lasagne och lovade att återkomma med resultat. Tycker faktiskt själv att den blev riktigt god (om man får lov att tycka om sin egen mat och skryta lite).  Till och med Mikko åt av den fastän han har höga fördomar emot allting som är nyttigt och ser äckligt ut, såsom linser... Den blev ganska kryddig, men jag hade lagt massvis med tandoori och chili, så nästa gång skall jag lite lugna mig vad det gäller kryddandet. Annars så kan jag med gott samvete rekommendera mitt nya recept till er gullungar!

Lycka till!

Eftersom den var så stark så tillsatte jag MASSOR med turkisk yoghurt! 

Ser nästan ut som en vanlig lasagne.. Mohahaha..

2 comments :

  1. Det var ju roligt att det blev gott!Jag måste prova receptet...fast din pappa är nog lite som Mikko att han har fördomar mot linser:)Kram från din moder utan fördomar :)

    ReplyDelete
  2. Hahaha, men man kan ju alltid prova. :D det smakade riktigt bra med alla kryddorna. Kram!

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!