Dec 27, 2011

Lite pipi

Hejsan alla söta! Sitter här och väntar på att Mikko har duschat klart. Sen åker vi in till stan för att hämta lite mat. Känner mig lite krasslig, så vi hämtar mat hem istället för att äta ute. Det är lika mysigt. Vi får bara hoppas att jag inte drar på mig nån feber, har redan lite stegring. Det är dock inget lite smink inte kan gömma. Känner mig för övrig pigg och glad, lite frusen bara. Meningen var att vi skulle ha gått omkring i butikerna och kollat in vad rean har att erbjuda. Blåsten och krassligheten skjuter upp det till en annan dag. Dessutom var Mikko inte så förtjust i idén att springa efter mig från butik till butik.
Ååååh vad jag är hungrig!

Jag ser ju hur pigg ut Kanske man skulle ta sig en sväng i butikerna trots allt?

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!