Oct 21, 2011

Serieslaven

Skönt att vara hemma igen. Ligger här i sängen och myser med mina små lurvisar. Jenni var här en sväng tidigare i eftermiddag. Hon kom hit för att säga hejdå innan hon snart åker iväg till USA. Man är ju lite avundsjuk... Ledsamt kommer jag också att ha. Sån tur är så kommer dom tillbaka innan jul, så det är ju inte så farligt länge. Mikko har besök, Joni är här och spelar (ylläri) fifa. Fattar inte hur dom orkar springa efter dendär bollen på tv skärmen i flera timmar. Tänkte kolla lite på Sex and the City medan jag nu ligger här och latar mig. Har haft satc-maraton de senaste dagarna och är snart igenom hela serien. Det är alltid likadant när jag börjar se på nån serie, måste alltid se alla avsnitt. Har till och med beställt sex and the city böckerna som borde komma passligt när jag inte har några avsnitt kvar att titta på. Då förvandlas jag från skärmråtta till bokmal.
Tänkte nu medan jag är igång på min fina ring som jag skaffade här för några dagar sen. Me like.






















Ikväll tänkte vi ha filmkväll, det vill säga om jag kan slita mig ifrån min serie-iver. Sån tur är så har jag världens bästa pojkvän som också tycker om att se på romantiska tjejserier, precis som jag.  Och inte är han någo mindre man för det. Perfekt att man kan ha samma intressen.

HÄR kan ni titta på alla Sex and the City avsnitten helt gratis :)

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!