Oct 5, 2011

Hallojsan allihopa!

Kom nyss hem från en intensiv basgruppsträff i skolan, det var den sista för denna gång och nu är det bara att se fram emot den hemska examinationen som väntar vid tröskeln. Får se hur det skall gå med den saken. Är lite nervös eftersom statistik och matte överlag har aldrig riktigt varit min grej. Vad behöver man matematik till egentligen, ingenting. Förutom nu då såklart. Äsch då. Min teori om matematikens onödiga existens har bevisats felaktig.
Såhär såg jag ut i morse när jag skulle trippa iväg mot skolan. Kan meddela att jag nu ser mycket mera sliten ut. Nu skall jag gå och lägga mig bredvid min sovande sambo och ta mig en tupplur.

2 comments :

  1. Mamma hoppas du hade en skön tupplur :) Det blir bara att börja plugga matte nu då :)

    ReplyDelete
  2. Det var skönt att sova en stund. :)

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!