Sep 20, 2011

The World Needs Me


God Morgon Världen. Min dygnsrytm är än en gång helt upp mot väggen, men jag får väl tacka febern för det. Nu sitter jag här klockan fyra på eftermiddagen och dricker mitt morgonkaffe. Känner mig fortfarande dåsig och flunssig, men det ordnar sig nog. Det är som sagt riktigt mysigt att vara sjuk ibland, speciellt när man inte har något annat på agendan att koncentrera sig på. Nästan som en typ av semester. Tror nog att jag skall stanna inne ännu idag och jobba på lite skolarbeten och annat skoj. Jag har ganska mycket att fixa. I morgon blir det skola igen, så jag får ta mig i kragen. 

Ibland när man har varit hemma så länge så känns det verkligen som om man ligger i en hög av uppgifter som man måste göra och ärenden som måste uträttas. 

Måste snart bege mig ut i vilda världen som lider av min frånvaro. 
The world needs me like Gotham needs its hero!


No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!