Sep 30, 2011

off to school

Med min nya läderjacka på. :)

4 comments :

  1. Det syns inte så bra hur den ser ut men den är säkert fin tror mamma :)

    ReplyDelete
  2. Halloj!
    Vi vill säga grattis för du vann vår tävling igår! :D Vi har nu länkad dig med en banner i vår blogg och vi vill även skicka dig en liten present i brevlådan, men då behöver vi din adress :) Du får gärna skicka den i ett litet mail till mig :) neyvaa (A) gmail.com

    Kika gärna in i bloggen igen, vi har en ny tävling idag! :D

    ReplyDelete
  3. Nu är vinnarna av veckans blogg utsedda. Kika in och kolla om det blev du och anmäl dig till den nya omgången.
    Det kan du göra även om det var du som vann!

    Snabblänk: http://puffiie.blogg.se/2011/september/veckans-blogg-vinnarna-ny-omgang-4.html#comment

    ReplyDelete
  4. Mamma: Jag kan visa den om vi skypear ikväll :D

    Linn: Ojj va kul att höra! Jättefin banner hade ni gjort på er sida. Tack!! Jag skickar adressen, ska bli spännande att se vad jag får. Hih.

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!