Sep 24, 2011

Min Pappa

Tillåt mig att presentera: Min älskade pappa. Pratade just med min mamma och finurliga pappa på skype. Pappa är speciell på alla sätt. Tack vare hans komiska närvaro fick jag inspiration till att visa hur skojig och fin han är för alla er som följer min blogg. Måste säga att jag är lyckligt lottad som har en så underbar far (och underbar mamma också till på köpet). Pappa är omtänksam, rolig, fjantig, snäll och helt enkelt underbar.

Han är dessutom väldigt stilig också, eller hur?


Såhär gick det när han förlorade i poker mot oss på villan:


Såhär såg det ut när bakluckan på bilen gick sönder och pappa bestämde sig för att fixa den alldeles själv:




(Och bra blev det! Inga bilmekaniker behövs här inte! Allt som behövs är pappa och en stor slägga!!)


Såhär lycklig ser han ut när han får tömma skithuset:



Pappa har en alldeles egen klädstil:




Såhär entusiastisk blir han så fort en brasa tänds:



Han är helt enkelt världens bästa pappa!!!!!





Pappa, jag älskar dej.

4 comments :

  1. tack för komplimangerna,älskar dig också,nu kommer din blogg att blomstra.

    ReplyDelete
  2. Håller helt med: världens bästa pappa!!! Jättekul läsning :D Rolig text o fina bilder! Baklucks-fixandet va helt bäst :D Älskar dej pappa!
    Kram, Becky

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!