Sep 4, 2011

Manligt.

Idag har jag storstädat här hemma. Oj va skönt med moppade golv och fint så gott som överallt. Fick en chock när jag flyttade på ugnen och fick se vad som levde där bakom. Hjälp så de såg ut! Fick skrubba riktigt ordentligt. Skulle aldrig ens ha kunnat förställa mig att det skulle kunna se så äckligt ut...
Jag var också rätt manlig och tömde ur avloppet i vessan..
Efter allt städande så åkte hela familjen ut och körde en sväng. Vi stannade vid Elvis burger och hämtade mat. Jag beställde en superstor Elvisburger. Tänkte fortsätta i samma manliga tecken nu när jag för en gångs skull hade haft en manlig dag och tömt slasktrattar och hela faderullan.
Vi åkte till landningsbanorna för att titta på när flygplanen landade medan vi åt, mysigt var det och vi såg faktiskt några flygplan riktigt på närhåll.



Söndags-sväng
Min manliga måltid

Flygplans utsikt


Tänkte ännu lägga till en bild på Mikko och Elvis nu när vi också har ätit Elvisburgare.

Mikko och Elvis
Nu är vi hemma igen. Vi har hyrt film och skall nu fortsätta med vår mysiga kväll.




2 comments :

  1. Mamma är så stolt över sin manliga dotter :)))Det känns alltid skönt att få sådana skitjobb gjorda,fast kanske det inte synts hur smutsigt det varit bakom spisen.Elvisburgarna passade ju bra också....:)Mikko tycktes trvas med en tredje hund.Tur att det bara var tillfälligt.Två är nog tillräckligt:)))

    ReplyDelete
  2. Joo, det är ett ställe, där man inte städar varje vecka, men åtminstone två gånger om året: till midsommar och till jul.. ungefär. Duktigt!!!

    Hälsar en trött tante från krokarna.

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!