Sep 28, 2011

Dove Repair Therapy

Fick idag ett paket med Dove Repair Therapy Balsam som jag skall prova i en tid framöver och sedan rapportera om hur bra det funkade. Skall bli kul att testa detta eftersom jag har väldigt kluvna och torra hårtoppar. Kanske detta är mirakelmedlet som jag har gått omkring och väntat på? Nu är det upp till bevis. Jag återkommer också senare med resultat här i bloggen.




Testade produkten för första gången nyss när jag var i bastun. Känns ganska bra i håret, det blev slätt och fint. Lätt att kamma ut var det också. Får de hur länge det håller. Mitt hår brukar vara rena rama disastern när jag vaknar upp om morgonen. I am keeping my fingers crossed.

Produkten sponsrad av Buzzador

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!