Sep 22, 2011

Bummer...

Som ni säker har märkt så har jag varit värsta speedy gonzales på att uppdatera idag.. Det beror nog på att det regnar, så det finns inte så mycket annat att göra.

Fick annars en kommentar på ett av mina föregående inlägg (Karma inlägget med den elaka busschauffören) där nån upplyste mig om att det är "Autoton Päivä" idag och tydligen så har alla bussbiljetter kostat en euro. SKRÄP! Jag som har gått omkring här och flinat för mig själv åt den dumma chaufförens förödande misstag. Nåja, kanske bättre så.. 


Här är en bild på mina nya fransar som jag fick fixade idag av en fingerkvick liten kines. Fint lagade hon och jag är dupersuper nöjd. *flax flax*

2 comments :

  1. sv: haha! är du kanske lite höjdrädd? ;)

    ReplyDelete
  2. Njaaa, sådär, men jag skulle nog inte vara lika modig som du och bestiga Globen bara sådär? Hjälp ändå. Och Globen e ju rund, så man glider ju av. :D

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!