Aug 3, 2011

Trädgårdspatrullen

Idag har trädgårdspatrullen varit här och hjälpt oss att fixa gården, vi fick ganska mycket gjort och det blev fint. Härligt att få gården i skick. Det finns nog ännu mycket kvar att göra, men såhär ser det ut som bäst. Inte illa va? Det blir ÄNNU bättre sen när vi får terassen på plats och nya trädgårdsstolar och bord så att man kan sitta ute och mysa!
Dessutom fick vi en ny säng som levereras om några veckor, underbart!
Vill ännu tacka Kirsti och Pera för all hjälp och alla de fina sakerna <3. Tack massor.

Nya gårdslådan som passar som klippt och skuren på gården

Terassen kommer att se ut ungefär såhär sen då vi får ett ogräs nät under och
plattorna på rätt plats

Mina fina liljor blommar också.. ahhh.

1 comment :

  1. Heh, heh, bilden med staketet var rolig... Det blir säkert bra, när det blir färdigt. Du och jag är otåliga, men killarna tar det alltför lungt. ( Puulaattojen reunoille voi laittaa niitä pyöreitä kiviä, niin kuin meidänkin terassillamme on.) Vad är puulaatta på svenska, är det träplatta? Hih, hii... Joo, vi hade allt en bra dag, men det är långt från färdigt.

    Tredje gången gillt: jag hämtade från posten mina hyllor för småsaker, vilka jag ska ha i stugan. Ena hyllan är redan full! (24 lokeroa)


    Vi tackar er också, vi hade kul och kommer ngn dag och gör färdigt projektet.

    Ha det så bra och krama Nando och Edwin!
    Kära hälsningar från Rikroken.

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!