Jul 19, 2011

Twin Sizzler

Jag och voffsarna var ute och paddlade med twin sizzler bananen. De tyckte att det var skoj, men Nando blev lite för kaxig och våghalsig när han förflyttade sig ut på kanten. Detta slutade med att han trillade i vattnet och att jag hamnade att offra mina torra kläder och hoppa i efter den lilla sprattlande och förskräckta valpen. Han lider sån tur är inte av någon värre trauma efter den lilla olyckshändelsen, det var snabbt glömt och nu seglar han igen på sizzlern som aldrig förr. Stolt och prydligt. Det var bara min sommarklänning som led av det salta vattnet. Slutet gott, allting gott.




1 comment :

  1. Det ser nog härligt ut! Skulle gärna komma en sväng till Villan, bara jag skulle ha tid. Har jobb ännu 6dagar i sträck så det ser lite dåligt ut. Synd! Njut och hälsa med dej. Kram <3

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!