Jul 6, 2011

Ogräs

Idag har jag varit ute i min "vackra" trädgård och plockat ogräs... Jag gav upp efter en stund för där växer någon sort av djävulens egna växter som sticker även genom de tjockaste handskarna i världen... Usch. Jag får nöja mig med en djungel på gården. Vissa ogräs är ju ganska fina med blommor och sånt, så jag får trösta mig med det. Fick i alla fall ihop en hel stor sop-påse med ogräs, så det ser i alla fall liiiiite bättre ut nu.

Ikväll skulle det ha varit fotbollsträningar men det blev inställt tills imorgon. Så jag får lov att hitta på nåt annat kul istället. Kanske man skulle ta och städa lite här inne? Här finns det ju sån tur är inget ogräs, bara dammråttor.

Här kommer en liten rolig video som jag filmade på villan nu i helgen:

2 comments :

  1. UYUYYAaaaaayy -filmi oli tosi söde! Täällä olisi rikkaruohopartio oitis paikalla, jos vaan kutsu kävisi.

    T: Riihenkulman asukit

    ReplyDelete
  2. Haha! Joo se ois kyllä kivaa jos ois hieno piha.
    Sain kyllä puolet tehtyä. :-)

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!