Feb 27, 2017

Kryper ut ur min håla


Hej på er alla fina läsare!

Som ni kanske har märkt så har jag haft en väldigt lång bloggpaus på sistone. Har helt enkelt inte haft inspiration till att blogga, och då tycker jag inte att man skall göra det. Har hållit min hobby vid liv endast via snapchat (prinsessavaness) och instagram (prinsessavanessa).  

Tack för alla fina meddelanden och frågor om när jag kommer att synas på bloggen igen. Har inte haft nåt radikalt hända i mitt liv utan har bara fokuserat på att njuta av det lugna livet. Har pysslat mycket i hemmet och idag när jag äntligen fick min dröm om en inomhus hängmatta att komma till liv här i övre våningen. Så blev jag helt plötsligt så himla sugen på att börja blogga igen och på att visa den för er. Är så stolt över min hängmatta! 
Först tänkte jag att det kanske är lite onödigt och att jag inte troligen kommer att använda den, liksom lite waste of space. Men nej nej nej så fel jag hade, den är superbekväm och det är så härligt att ligga här och gunga fram och tillbaka. Skall söka fram nån bra bok och börja läsa igen. Har ni några tips?

I samma hängmattsbeställning så köpte jag också nya härliga gråa ekologiska lakan. Mycket fluff och mys i sängen nu. Skall bli skönt att krypa ner bland alla täcken när jag hängt färdigt i min hängmatta. Hehe.. Hjälp så lat jag kommer att bli med alla dessa sköna ställen att chilla på.

Men nu får jag lov att stiga upp och laga mig klar. Vi skall nämligen ut och testa på den nya italienska restaurangen som öppnats här i vår lilla stad. 




No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!