Sep 23, 2014

Gör egna änglavingar


Nu är mitt stora pyssel projekt äntligen klart.
Att säga "halleluja" passar verkligen bra in just nu, har
nämligen fått klart mina änglavingar som nu så vackert pryder 
väggen ovanför sängen och skyddar från allt ont.


"Hur har hon gjort?!" Undrar ni säkert.
Jag har helt enkelt bara klippt ut massvis med fjädrar i papper och klistrat
upp dem på två stora ving-formade pappbitar.

(är lite allergisk mot att säga "papp" men skriver det nu så att det inte skall bli
ett himla hallå. Enligt mig skall man säga "paff".. Det tar vi en annan gång. ) 





Tadaaaa!!!
Vad tycks?

7 comments :

  1. Godmorgon sötis <3 Hoppas du mår fint och inte känner dig krasslig mer. Men wow vilka fina vingar, helt otroligt snygga. Duktig du är. Önskar jag kunde ha tålamod med ett sådant projekt *hihi* kramen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack joo jag mår riktigt bra igen :) dom var inte alls svåra att göra. Men kräver nog ganska mycket tålamod. Kram!

      Delete
  2. Replies
    1. Tack ska du ha :D är själv riktigt nöjd faktiskt.

      Delete
  3. Hej fin blogg vill du vinna veet removal creme tävla på min blogg superenkelt! :D

    ReplyDelete
  4. Kikar in i din blogg då jag själv älskar att pyssla och sysslar mycket med decoupage. =)
    Har inte lagt ut så mycket på min blogg om detta men det kommer inom kort! www.maskros.webblogg.se

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!