Nov 22, 2016

Galan 2016






Här kommer lite av mina bilder från den underbara Galan som hölls på Vasa Stadshus nu i helgen. Det blev ingen vinst för min del denna gång men är så otroligt tacksam för att ni härliga läsare röstade min till en av finalisterna för "årets personliga blogg". Er till ära så kommer jag att lotta ut lite härligheter från min goodie bag så att de som inte fick chansen att gå på galan också skall få lite galalyx i sin vardag. Stay tuned. 
Det var så roligt att få mingla omkring och träffa alla andra bloggare. Tack till arrangörerna som hade ordnat hela kvällen så bra. Fint jobbat! 

Det var roligt att se att så många följde med kvällen live via Snapchat. Det skall jag fortsätta med!
Fick höra att mina videor fick er att skratta så att ni nästan kissade i byxorna (det vill jag ju inte att ni skall göra), kanske jag borde lotta ut lite torra byxor också?


Klart att man skall dricka lite bubbly på gala.



Måste säga att Vasa Stadshus är otroligt vackert.


Det blev att sminka och laga sig fin på hotellet innan galan. 
Hade ju förstås glömt en massa som jag behövde. Sån tur är så fanns ju Rewell center i nedre våningen. Vips så förvandlades min personliga fotograf till min betjänt och fick springa och köpa det som fattades. När ingen fotograf-betjänt fanns i sikte så var det ju passande för en selfie. 






Samzimon var också på plats och drog några av deras låtar som väckte upp danslusten. Såklart så steg man ju upp och vickade på rumpan en sväng. 
















Kram på er fina,
Vanessa



No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!