Nov 17, 2016

Galalistan 2016




Hur känner du dig inför Galan 2016?
Jag känner mig supertaggad. Det är första gången jag går på en blogg gala här i Österbotten. Så det skall bli kul att få träffa alla andra bloggare som man följer. 

Vem kommer du att gå på Galan med?
Jag kommer att ta med mig min personliga fotograf, ibland kallar jag honom också för pojkvän. 
Han har själv inte valt detta fotograf yrke, utan blir snarare tvingad till det dagligen. 

Har du din galaoutfit under kontroll?
Nej, nej och åter nej. Känner hur paniken börjar sprattla omkring i kroppen. 
Idag skall jag vända upp och ner på min garderob. Ifall jag inte hittar något passande där så skall jag panikshoppa i morgon. 

Vilka tre saker kommer du garanterat att ha med i din väska?
Telefonen, läppstiftet och näsdukar. 

Har du övat på dina poser till röda mattan?
Dom har jag övat på sedan jag föddes, har alltid varit något av en linslus. Ändå så tycker man ju själv att man aldrig lyckas på bild. 


Är det någon du inte mött personligen som du ser fram emot att träffa på Galan?
Personerna på Finemang Öb, deras bloggar brukar jag läsa. Så det blir kul att få träffa dom påriktigt.


Vilken kategori i prisutdelningen är du mest taggad inför?
Här måste jag kanske säga "årets personliga blogg" för att jag själv är en av finalisterna. Så de e ju lite pirrigt att få höra vem som vann. Men kul att vara en av de tre finalisterna, vinst eller ej.

Vilken programpunkt kommer bli den roligaste?
Jag ser fram emot hela kvällen, modeshowen Wearable but Wow låter ju spännande ifall jag måste välja en.

Efterfesten hålls vid Bank. Vilken låt vill du absolut dansa loss till?
Till min jam of course. J Boog - Let's do it again. Det är min theme song som alltid brukade spelas till min ära på min favorit krog i Helsingfors. 

Om du skulle summera bloggåret 2016 med en mening, hur skulle den meningen lyda?
Radikala förändringar mot det bättre.



Vill ännu tillägga att jag kommer att Snapchatta minst en gång i timmen under hela gala dagen. Smygbörjar lite i morgon under min skönthetsdag. 

Så ifall ni vill följa med i galahärligheterna live skall ni lägga till mig på  snapchat:

Prinsessavaness (utan a:et i slutet) :)


6 comments :

  1. Grattis till nomineringen! Roligt med Galalistan, den gjorde jag nyss också! :D
    /Kitty

    ReplyDelete
  2. Jätte spännande. Lycka till

    ReplyDelete
  3. Låter verkligen så spännande, vad roligt att du är nominerad! :D

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!