Nov 27, 2014

NEEEEJ!!!!



Om ni undrar varför man inte hört något från mig på hela kvällen så är det för att jag har hållit på med mission impossible: Hitta julpyntslådan i förrådet.
Nästa mission impossible var att få undan min träningscykel för att få plats för julgranen. 
Det är inte helt lätt när ens förråd är så fullproppat med grejer från golv till tak att man just och just får igen dörren. 




Ja, jag tyckte synd om mig då jag stod där hjälplös och stirrade på röran som jag själv ställt till med. 
Funderade på att bara lämna cykeln där i trapphuset, kanske med en rosett på, så att någon som hittade den skulle tro att den kom från jultomten 
Så funderade jag på att lämna julpynten där någonstans under röran och glömma julen helt och hållet. 
Men NEJ! Jag är envis, älskar min cykel och älskar julen!

Två timmar senare var jag svettig och trött, men nöjd. 
Cykeln fick plats, och julpyntslådan hittades.Verkar som om det blir jul i alla fall.
(superhero känsla)


Nu är jag värd ett glas vin eller två.

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!