Mar 24, 2013

Påskstämning i huset

Idag har vi varit hos mina svärföräldrar, på besök var också sambons kusin med familj som åkt hit ändå från vårt kära grannland Sverige. Det var så kul att se dem igen! Trots att dom var här så kort tid, så hann vi ändå med mycket prat och många skratt. 

 En promenad i Malm med hundarna resulterade i att jag plockade hem en liten bukett med videkissor, för att inviga påsken. Så nu har jag ordnat lite påskstämning med videkissor, godis, ägg och färgglada påskljus. Tänk att så lite ändring kan ge en helt annan stämning. Något påskgräs blev det nog ändå inte i år, har inte gröna fingrar så jag får nöja mig med kvistar.



5 comments :

  1. Visst gör lite mycket ibland :-) Ska ta tag i lite påskpynt imorgon. Lika bra å tjuvstarta när påsken är så kort :-) Hoppas helgen varit finfin. Kram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Va kul :D det är roligt att ställa i ordning inför olika högtider, men det suger att städa undan allt krafs som man har ställt fram :D Ha en härlig start på veckan fina du!

      Delete
  2. Ja men se, nu fick du också till det :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa sidu ;D och jag som trodde att jag inte alls skulle ha tid med påsk i år :D

      Delete
  3. Så kul att träffa er! Massor av kramar!

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!