Mar 27, 2013

Massor med BUS!

Är nyligen hemkommen från ett besök hos min systerson lilla Benjamin. Mamma och pappa var också där, så det blev en liten familjeträff i samma veva. Vi har spelat trummor, hoppat i snödrivor, byggt kojor, ätit god mat och njutit av varandras sällskap. Speciellt härligt har det varit att få vara ute i solen om dagarna. Våren är verkligen på väg och man får färg på kinderna av de varma solstrålarna. Födelsedagspresenterna blev väl uppskattade och moster Vanessa steg i rank direkt. 

Mina barn älskade att springa omkring på åkern och busa för fullt!



Roligt har det varit, men det är också alltid skönt att få komma hem. Nu skall jag njuta av kvällen med ett glas vitt. I morgon blir det tonvis med skolarbete. Heja heja heja.

4 comments :

  1. Hai hai! Låter att ni hade mycket skoj! Härligt! Sötisar på bilderna!
    Vi var alla hos Sanna igen och idag blev det årets första grillning! Gotti gott!
    Har en skön torsdag med skolböckerna:)
    Kram Sirpa♥

    ReplyDelete
  2. Men åh, hur söt får man lov att vara? i love!!! :) Längtar lite extra efter mina gosungar hemma nu. Ska bli massa bus då med. Busa är skoj! Glad påsk snygga flicka :) Have fun!

    ReplyDelete
  3. GLAD PÅSK till dig söta!
    Kram Srpa♥

    ReplyDelete
  4. Jo , moster är nog högt i kurs :) Jag blev också glad över morsdagspresenten jag fick i förskott :) Vi far säkert snart till villan och jag får testa hur de passar.GLAD PÅSK till er ! Kram mamma

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!