Feb 26, 2013

Vad finns under sängen?

Sitter här och läser lite i min Topp 10 Island bok som jag köpte på Arlanda. Det är ju bara två veckor kvar tills vi åker iväg till Reykjavik på äventyr och nu har jag läst in mig på alla sevärdheter, restauranger och barer som det lönar sig att besöka! Det ska bli så kul att se verkligheten av allt det som man läst i böcker. 

Det enda dåliga med att man reser bort är att lämna sina älskade lurvbollar. Fastän dom kommer att ha hur bra som helst hos mina föräldrar så är det ändå lite jobbigt. 
Speciellt eftersom dom vet precis när vi ställer oss för att åka iväg någonstans, även om det bara är en kort sväng till butiken så springer dom och gömmer sig i sovrummet. Nando går ett steg längre och gömmer sig så långt under sängen som det bara är möjligt så att man blir tvungen att krypa dit under för att fiska ut honom. 

Såhär brukar det se ut när de vet att någonting är på gång:

6 comments :

  1. Oj vad härligt med Island! :)

    http://cupidjazmine.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det skall bli riktigt spännande :D Ska knäppa mycket bilder och visa här sen :)

      Delete
  2. Ett bevis på att jag har bott i USA ett tag nu. Jag tänkte direkt "top ten islands". Men nu är jag med igen haha. Vad roligt ni kommer att ha det. Vackra Island! Jag lovar att du inte blir besviken men håll dig borta från fårhjärnorna och de ruttna hajfenorna. Det mår man bäst av haha. Kram <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha :D Så kan man ju också tolka det. Jo, jag har förstått att speciellt hajfenorna inte är någon höjdare precis. Me det får en att vilja testa på det ännu mera. Kanske kommer jag att våga vara en little dare devil. Men då skall jag nog filma det så ni får se om jag spyr :D

      Delete
  3. Åh shit vad spännande med att åka till ISLAND!
    Hur länge ska ni vara där?
    Jag har "bara" mellanlandar i Rejkavik 4 ggr, men aldrig gått utanför flygplatsen då
    så vet inte om man kan kalla det att jag har varit på Island? :P

    Åhh, så söta! Saknar min lilla Bella nu! =)

    ReplyDelete
  4. Klart att man kan kalla det att du har varit på Island :D Om dina fötter rört vid isländsk mark ;)
    Vi skall vara där ett långt veckoslut, hoppas att tiden räcker till att se allt vi vill :) Vi har nog ett fullspäckat program.

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!