Feb 20, 2013

Prylar från Stockholm

Hejsan mina vänner!

Jag har varit urusel på att uppdatera bloggen, har haft så mycket att göra. Dagen har gått åt till att skrubba toaletten från golv till tak. Har tömt ur alla skåp också.. Ni kan inte ens föreställa er hur många soppåsar som fylldes av gammal smink, shampoo, hudvårdsprodukter och massor med annat. Det har varit en ordentlig stora lådans dag. Orsaken till att jag varit så aktiv är att vi i morgon får vår nya tvättmaskin, tjohoo! Så nu är det rent och fint så att inte flyttgubbarna svimmar när de kommer. 

Har mat i ugnen och tänkte visa er lite av vad jag köpte i Stockholm. Här är inte nära på allting, kläderna visar jag en annan gång. 

Gullig choklad
Från Lagerhaus

Läppstift och Home Spa Créme
från Make Up Store

"Tvåan" från H&M Home


Rassade med mig hem en massa godis och härligheter till sambon. En Christiano Ronaldo tröja fick han också. Pripps Blå och Kina puffar hade han också beställt. 

5 comments :

  1. Nu har ni chans att vinna en valfri tavla från min webbshop belleboo.se igen! Besök min blogg och delta =). Direktlänk till tävlingsinlägget ---> http://belleboo.blogg.se/2013/february/tavlingsdags-igen.html

    ReplyDelete
  2. Svar: Jag har ju själv haft självskadebeteende och försökt ta mitt liv x antal gånger och de är nått som är fel när man måste göra sånt här för att få läkarnas uppmärksamhet

    ReplyDelete
  3. Haha hoppas dem inte slår sig när dem svimmar... vore trist med en stämning pga rent hem! WEIRD!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha :D sant :D hoppas att jag har städat tillräckligt bra. Inte vill man ju ha svimmande gubbar på toalettgolvet heller...

      Delete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!