Feb 11, 2013

Mera av mycket

Hittade mera härliga bilder.. Varför resa bort under sommaren när vi har alla härligheter som behövs så nära? Tycker inte om att resa bort på sommaren, Finlands sommar är allt för kort för att missas. Siktar på att resa så mycket som möjligt nu under våren istället för att slippa allt slask och elände. Har faktiskt väldigt mycket på agendan som det ser ut nu. Om ungefär en vecka så bär det av till Stockholm på en shoppingresa. Sedan några veckor efter det så blir det en liten visit till Island och sedan när studierna är avklarade så har vi siktat på att åka till Mexico. I något skede vill jag också hinna till Cypern för att hälsa på mina älskade släktingar och vänner.
Så det kommer med andra ord att bli mycket fläng inom den närmaste tiden, härligt! Kan knappt vänta!


Men nog är Finland också underbart. 

1 comment :

  1. haha tack ;) jag ska till läkaren och utreda min reumatism (fibromyalgi) för att se om det kan vara ledgångs, ev få smärtstillande mot min dagliga smärta då varken flertal alvedon eller ipren hjälper.. så idag är en viktig dag! :) åh kul att åka till Stockholm o shoppa lite :) även alla kommande resorna :D sjukt less på snö o kyla nu :( ha en bra dag!

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!