Feb 18, 2013

Back in town

Hej bloggvärlden! Ber såhär på första hand ursäkt för att jag inte har haft tid att blogga så mycket. Igår efter resan hem var jag så trött att jag somnade på soffan och nu sitter jag här i bussen påväg på jobb. Har inte hunnit sätta mig ner vid datorn alls. Har med mig mina skolpapper till jobbet och kommer hoppeligen att få pluggat lite där. Ligger lite efter och har många artiklar att läsa. Men det ska nog gå bra. Lovar att jag i nåt skede ska visa er vad jag shoppade i Stockholm. Det kändes som om jag hade shoppat massor, men det var sen sist och slutligen inte så stora mängder. :) Bara det "nödvändigaste" hih..
Det var underbart att mötas av två glada hundar igår då jag kom hem. Jag hade haft så ledsamt.

SÅHÄR brukar det tyvärr alltid gå när jag skall plugga:

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!