Jan 15, 2012

Namu



Det blev en "tidig" väckning för mig idag när Jenni & Hanni kom hit för att skriva idéplanen till vårt slutarbete. Vi var aktiva och fick det gjort relativt snabbt. Mest av tiden gick åt till att prata om allt annat roligt som inte har med slutarbetet att göra. Hih.. 
Igår var det baren som gällde. Träffade många kuliga människor vid Namu. Däribland Petteri som jag inte har sett på evigheter. Vi kom fram till att vi har samma bekantskapskrets. Ett till bevis på hur liten världen är.
Nu skall jag och Mikko ut och gå med voffsarna dom har väntat länge och hoppar omkring här som två små galningar. Det är kallt ute, så jag skall gå och klä på mig michelingubbskläder.Vi ses lite senare, skall visa lite bilder på vad jag har målat och fixat senast. Det blev en lykta och en spegel till vardagsrummet. Men nu ut i kölden! Tjohej på er! 

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!