May 12, 2011

Städning

Idag har jag städat och bytt till mina nya fina lakan som jag beställt. <3 Jättemysig blev sängen. Ni kan alltså inte ana hur mycket damm och skräp vårvädret hade dragit in. Jag fick byta dammsugspåsen det blev så mycket. Och det känns som om att hur man än dammsugar så finns det fortfarande gräs och asfaltdamm i varje hörn. Jag skall ännu försöka moppa och se om det blir nå bättre. Det är så jobbigt med domhär små kräken som drar in allt världens med pälsen vareviga gång dom går ut på gården.. I de gamla lakanen hittade jag käppar, sönderbitna sockor och en söndergnagad morotsbit...nice. Men det är väl såna saker man får leva med när man har hund? <3




Visst är dom ganska söta?

1 comment :

  1. Jättefina tycker mamma :) Snart har väl lurvbollarna stökat till i de lakanen också :)

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!