Apr 26, 2011

Vårpaket

Idag har jag planterar liljor på vår gård. Det är mysigt att välkomna våren med så vackra blommor. Hoppas att dom växer lika fint som de jag planterade förra året. Jag fick alltså ett sött paket av min gulliga svärmor som lämnat en påse med liljelökar, hälsosam salt från Himalaya och en fin nagellack. Hon är så omtänksam. Tänk sån tur man har som har fått en så trevlig svärmor. Kramar till henne <3





Sen fixade jag en hälsosam middag med kyckling, kokosmjölk, ananas, paprika, chili, lök. Det blev supergott.




Den maten som lagade till sig själv var rena motsatsen. Baconsallad av sju paket med bacon.. Yaiks.





Nu skall jag krypa till sängs och läsa en bok som jag beställt som idag kom på posten. Den är säkert jätte intressant. Jag har väntat på den med stor iver.

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!