Mar 1, 2011

För omväxlings skull

Jag tycker att jag byter utseende på min blogg oftare än vad jag byter sockor (which stink by the way).
Men det är så kul att hålla på och pyssla och fixa. Idag har jag bara pysslat och fixat med mig själv, har varit och fixat både naglar och hela ansiktshoiton. UUUUnderbart. Nu är jag Vanessa igen. Har äcklats av att titta på mina smutsiga utvuxna naglar. Det är helt enkelt inte jag. Nu har jag riktiga barbie-naglar. Kineserna på salongen fnissade åt mig när jag klart och bestämt begärde "glittrande barbie-naglar".. Men det måste ju också vara en uppfriskande vind i deras tråkiga vardag med lite omväxling från i att dag ut och dag in laga fransk manikyr på var eviga kund.  Som sagt, omväxling gör gott.

Mina älskade Barbie-naglar



4 comments :

  1. hahahaha ja precis! åååååh, vad det finns många jobbiga! :D

    ReplyDelete
  2. superfina Barbie-naglar :) <3

    ReplyDelete
  3. Anna: Dom räcker så de blir över :D
    Sadde: Oh yes my dear :D e du avundsjuk?

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!