Mar 4, 2011

Det hemliga paketet

Idag sov jag helt superlänge och hade ingen som helst motivation att kliva upp ur sängen... Ibland möts man av såna mornar när allt känns skit.. Speciellt när man vaknar och fortfarande lever i sin mardröm och tror att allt är sant och att alla har lämnat en. Jag släpade mig mot vessan och såg i ena ögonvrån att det låg ett brunt paket i tamburen. Jag slängde mig på paketet och slet upp det i all min nyfikna iver. Jag blev så jätteglad, pappa hade skickat en gåva till mig!! Oj va jag blev lyckig att nån hade tänkt på mig! Gulle pappa. Jättefin post-it mapp i läder fick jag med säkert tusen färgade post-its i alla färger och former! Då var jag glad igen! Tänk att en liten present kan göra en så lycklig!!

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!