Feb 18, 2011

Vill till Åbo.

Skönt med veckoslut, jag skall försöka koncentrera mig på skolarbeten. Det är trots allt ändå ganska viktigt att komma ihåg att vila lite. Jag har varit så aktiv de senaste dagarna att jag till och med förtjänar en liten paus. Är lite sur över att Mikko inte vill fara till Åbo i helgen, nu då mamma och pappa också är där. Hn vill hellre fara på sin bastukväll med killarna.. Men i och för sig så förtjänar han det nu när han har varit så duktig och jobbat så hårt hela veckan. Åbo skulle ändå ha varit kul.. Saknar min familj. Nando och Edwin skulle också ha tyckt om att se farbror Hampus.
Jag och vovvsarna kom just in efter en lång lenkki, vi var också på stranden och hoppade i snödrivorna. Det var en höjdare.

2 comments :

  1. Tummen upp för skolarbetena! Synd att du inte kunde fara till Åbo, men ni hinner säkert en annan helg. Jag har lagat en ny blogg för lyckades radera min gamla, så klantig som jag är :D
    Hoppas allt e bra. Kramar!

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!