Feb 8, 2011

Mysmorgon

Imorse steg vi upp otroligt tidigt once again. Vi var uppe redan klockan 6.00.. Det är ganska mysigt att vara i denna tidiga rytm, det känns som om man får mycket mera gjort.. Jag har hållit på med min huuto.net sida där jag säljer bort kläder som är för stora och små.. väskor, hundkläder och annat smått och gott. Vi har så himla mycket saker här hemma att skåpen svämmar över.. Hoppas att jag får sålt nånting.
Mikko är fortfarande sjuk, han har sjuk hals och lite feber. Jag har pysslat om honom och gett echina. Så vi får hoppas att han blir bättre. I morgon är det ju hans första dag på jobbet.
Klockan ett skall jag vara på föreläsning. Men tack vare min underbara rytm så har jag för en gångs skull massvis med tid nu här innan. Annars brukar jag vakna i grevens tid med håret sprätande.
Igår var jag på min andra line transion behandlig. Det funkar faktiskt, jag är smalare, piggare och magen mår såååå mycket bättre. Man känner sig som en ny människa och har massvis med energi.

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!