Feb 2, 2011

Morgongök

Ska snart trippa iväg mot skolan.. Tänkte ödsla lite tid på bloggen medan jag väntar.. Inte vill man ju vara där för tidigt..
Idag vaknade jag redan klockan åtta! Tänk de du. Och skolan börjar först kvart över ett. Mikko steg också upp samma tid och hämtade frukost till oss från äss market. Nam nam
Idag beställde jag tid till VIP line transion. Skall bli intressant att de vad den gör till min mage. Jag fick världens deal så de va bara pakko att prova. Första behandlingen i morgon. Can't wait.
Nu skall jag försöka hålla den här rytmen, de e faktiskt ganska mysigt att vara uppe på mornen och se på nyheterna och annat skräp som kommer från tv:n.
Jess.. men nu skall jag fara till skolan. Kanske man hinner ta en kaffe med påmppisarna.

1 comment :

  1. Congrats för att du har orkat stiga upp ;D Det låter intressant med VIP line transion. Hmm. Du måst berätta hur det var sedan. Jag tror vi skippar det där med inboxen ;) Men ha en bra dag. Kram.

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!