Feb 8, 2011

Huuto

Jag är helt hooked på dehär huuto.net!! Jag vill sälja allt jag äger!!! Nå int nu riktigt, men jag går hela tiden omkring här och funderar på vad man skulle kunna sälja.. Men ganska sorgligt att jag har lagt upp ganska mycket grejer där redan men int en endaste huutaja har nappat på mina erbjudanden.. Int blir jag rik på dehär. Blää.

Idag var jag på engelska timmen och akutvårdarna demonstrerade hur man lägger dropp på en patient. Jätte äckligt. Jag blundade.
Efter skolan kom Annabel med mig hem för att tjejsnacka och titta på hundarna. De va mysigt. Vi drack kaffe, åt filippinos och babblade i ett par timmar. Nu sitter jag än en gång här och funderar över vad jag skall sälja.. hmm.. Nu skall jag gå och gräva lite i skåpen..

Här är ett par skor som jag säljer ifall det är nån av mina enstaka två bloggläsare som vill köpa. http://www.huuto.net/kohteet/---roberto-durvillen-ihanat-pink_lila-korkkarit---size-40/166305937
Knappast.. Men man vet ju aldrig.

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!