Feb 22, 2011

Filmkväll

Ikväll blev det myskväll med flickorna hemma hos Sannas. Vi kollade på filmen Black Svan, som var riktigt ok, men lite för kontig och läskig för min smak. Det brukar vara lite så med Oscars nominerade filmer.. De är lite underliga och ger en en liten tankeställare. Helt bra film nog, men psyko och naglar som revs lös och allt annat äckligt. På hemvägen var vi rädda att bli överfallna av äckliga gubbar och spookade upp oss riktigt ordentligt. Huu vilka historier vi skrämde upp oss med. Och så råkade det just hända så att det fanns knarklangare som dealade knark mitt emot oss vår metrovagn. Nice. Härligt att bo i Helsingfors.
Men nu är jag välbehållen hemma. Flickorna stannade och såg till att jag kom lyckligt ombord på min spåra som jag måste åka ensam på. Det blev sån tur var ingen skräckupplevelse, helt lugnt. <3 Tack för en rolig kväll.

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!